Ny favorit

MAZONAKIS <3


Svåra månar

Varje kärlek slutar någonstanns
det finns ingen anledning att skada oss
du väljer en väg, du tog en riktning
Jag har en annan kurs
Jag ångrar inte vad jag än känner
Jag kommer att landa min dröm
och möta mitt hjärta
Jag kommer att vinna det med mitt sinne
och med en stänk själviskhet

Svåra månar, jag reade ut min sorgsenhet och lycka
de skar av mina händer, kroppar, knivar och själar
Svåra månar, jag steg på trappstegen av katastrof
Jag vill att du ger mig ditt adjö med kallt blod


Du förstår, du förstår
Jag har försvar, jag blir inte sjuk
Sorgsenheten, låt oss inte gå igenom det
Jag såg så många ting med dig
Jag vill alltid att du ska må väl


Röstmässigt, utseendemässigt, musikaliskt, lustmässigt etc. så är han min dröm. MAZW!

ååååå såhääär omtyckt e han. Kolla alla blommor folk slänger upp på han! För övrigt en av Vissis bästa låtar han sjunger här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0